.......?

Hejsan Bloggen !

Förlåt..att jag inte har bloggar på jätte länge ! Jag har varit med Alma hela höst lovet !
Idag..Jag vakna kl.6 och va super trött ! gick upp åt frukost med Alma. Sen fixa jag mig. Kl. halv 8
åkte jag, Almas syster och Almas Pappa, till skolan. Sen var jag i skolan.....inte kul !
Efter skolan åkte jag och Lucas och Elvis hem till pappa, sen ringde mamma och sa att vi skulle sova hos pappa,
Vi skulle va hos mamma den här veckan, Men vi ska åka ditt imorgon. Jag kanske kan göra ett kort inlägg sen !
annars bloggar jag mer Imorgon innan skolan.    / Puss & Kram ;)


» Tipsa gärna om tävlingar och sånt, och jag blir inte arg för reklam! :)
» Är du anonym? Antingen lägger jag upp din kommentar på bloggen eller så svarar jag i kommenterer, så kom tillbaka! :D
» GRATIS-SMINK! klicka bara på bild-länken under så kommer du dit, + att det äger! :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte)

URL/Bloggadress (om du har!):

Kommentar: