....TRÖTT.... !

God morgon bloggen !


vakna kl halv 7, gick upp och platta håret, sen satte jag mig vid datorn. Ska snart äta lite frukost, sen ska jag väl inte göra så mycket. Idag kommer Alma :) Jag ska åka ner på stan och möta henne efter skolan.
Jag kommer någ inte blogga så mycket under helgen. Sen på måndag ska jag hem till mamma, och vår dator där är jätte konstig. Men ska väl försöka göra nåt inlägg i helgen. Har inte så mycket mer att säga. Ska gå ner och äta frukost nu. Men jag kan gör ett kort inlägg efter skolan ! Ha en SUPER bra dag :)    /Puss ;)


» Tipsa gärna om tävlingar och sånt, och jag blir inte arg för reklam! :)
» Är du anonym? Antingen lägger jag upp din kommentar på bloggen eller så svarar jag i kommenterer, så kom tillbaka! :D
» GRATIS-SMINK! klicka bara på bild-länken under så kommer du dit, + att det äger! :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte)

URL/Bloggadress (om du har!):

Kommentar: