Musik <3

hejsan bloggen !


Gör inte så mycket lyssnar lite på musik. Idag åkte hela skolan till skogen  ! Det va JÄTTE tråkit, det regna jätte mycket. Och så  fick gå jätte långt :( när vi kom tillbaka till skolan tog jag Signe, Eddie & Vilma bussen. Sen gick jag från norrtull hem till pappa. När jag kom hem satte jag mig lite vid datorn, sen somna jag. när jag vakna så skulle vi äta. Efter det kolla jag lite på tv. Imorgon ska vi ha utställning på skolan, efter som att vi har haft projekt vecka, så ska man vissa upp vad gruppen har gjort, min grupp har gjort en vägg måling :) den vart skit COOL ! Och imorgon kommer min söta fina vän Alma, Hon ska sova hos mig till på söndag tror jag, sen ska jag åka hem till henne på söndag. Om jag hinner imorgon kan jag göra ett kort inlägg innan jag åker till skolan. ´Ha det så bra. / Puss ;)


» Tipsa gärna om tävlingar och sånt, och jag blir inte arg för reklam! :)
» Är du anonym? Antingen lägger jag upp din kommentar på bloggen eller så svarar jag i kommenterer, så kom tillbaka! :D
» GRATIS-SMINK! klicka bara på bild-länken under så kommer du dit, + att det äger! :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte)

URL/Bloggadress (om du har!):

Kommentar: