Lite Bilder !

Hejsan Bloggen !



tänkte ladda upp lite bilder nu, från Globen ! Dom är inte så jätte bra efter som att det inte va jätte bra ljus och att jag tog kort med Petras iphone. Det är inte så här jätte många men skit samma ! Imorgon fyller Klara min stora syster 20 år ! Så vi ska fira henne, sen vet jag inte om vi ska sova hos mamma ?
Ee.. Det va inte så mycket jag ville säga ! Ska försöka gå upp så att jag hiner blogga lite imorgon innan skolan. Men hoppas alla har det bra så hörs vi imorgn ! / Puss ;)











( Dom andra bilderna ser man inyte så mycket på )







» Tipsa gärna om tävlingar och sånt, och jag blir inte arg för reklam! :)
» Är du anonym? Antingen lägger jag upp din kommentar på bloggen eller så svarar jag i kommenterer, så kom tillbaka! :D
» GRATIS-SMINK! klicka bara på bild-länken under så kommer du dit, + att det äger! :)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas inte)

URL/Bloggadress (om du har!):

Kommentar: